Voeding en Leefstijl

Veel mensen kampen met gezondheidsklachten. Wil je ook een gezonder lijf en wil je je fitter willen voelen? Vitaliteit begint met een schoon lichaam en zo weinig mogelijk afvalstoffen. Dit voedingsprogramma leert je gezond verantwoord te eten en koken. Het programma zorgt ervoor dat je eigen zelf herstellend vermogen weer gaat activeren. Je afvalstoffen worden verwijderd en de goede stoffen worden in het programma toe gevoegd. Het lichaam gaat zo weer beter functioneren. Dit alles met puur gezonde en natuurlijke voeding... Het is makkelijk vol te houden ook na het programma!

Het programma werkt bij klachten zoals:
  • Allergieën
  • Slaapproblemen
  • Huidproblemen
  • Darmstelsel
  • Hormonen
  • Schildklier
  • Spierpijn
  • Vermoeidheid
  • Pijn
  • Hoge bloeddruk
  • Concentratie
  • Etc...

3Care programma

Ervaar ook hoe fijn het is om meer uit je gezondheid te halen!
3Care voeding en leefstijlprogramma is een uniek concept, waarmee je je zelf herstellend vermogen weer gaat activeren. Het gezondheidsprogramma van 3Care is zo samengesteld dat jouw lichaam zich op een veilige en eenvoudige manier kan ontdoen van afvalstoffen en vet reserve.  Dit is nodig om je gezondheid te verbeteren.
Het is goed voor: Darmen, Diabetes 2, Bloeddruk, Cholesterol, Gewrichten, Overgewicht, Energie, Allergieën, Concentratie, Migraine, Slaap kwaliteit, hart en vaatziekten, Fibromyalgie, Prostaat, Immuunsysteem

Wil je ook zeker zijn dat je alle belangrijke voedingsstoffen binnen krijgt? Je kunt je laten testen hoe je gezondheid ervoor staat en leren gezond, eenvoudig en verantwoord te koken. Heb je interesse dan kun je je aanmelden via mijn website of via op mijn facebookpagina. Het is een medisch verantwoord programma voor het opruimen van overtollige afvalstoffen en reserve vet. Lekker eten, financieel laagdrempelig en eenvoudig in gebruik.